maandag 17 februari 2014

Welkom

Lieve mensen,

Van harte welkom op mijn allereerste blog... ooit!

Laat ik mij eerst even voorstellen... Angelique van der Pol (bouwjaar 1985, diep geworteld in Amsterdam)
In een ver verleden Communicatie en Geschiedenis gestudeerd.
Nu schrijfster (en dan geen blog hebben, ik weet het) en een eigen bedrijf Verhalenschat.
Voor Verhalenschat , en voor mijn eigen persoonlijke plezier, doe ik veel aan historisch onderzoek met name over Amsterdam en Tweede Wereldoorlog. Daarnaast doe ik veel aan stamboomonderzoek, familiehistorie en locatiegeschiedenis. 
En ik deel graag informatie... bij rondleidingen, lezingen en nu op deze blog!

Wat kunnen jullie van mij verwachten?

Zoals ik zelf brede interesse heb, zo zal deze blog ook een divers aanbod krijgen.
Een aantal onderwerpen die zeker terug zullen komen...
- Amsterdamse geschiedenis: leuke en bijzondere verhalen die ik tegenkom
- Activiteiten van Verhalenschat... Wat is er gebeurd en wat gaat er gebeuren
- Ondernemerschap... Wat maak ik mee als ondernemer
- Actualiteiten... ik maak mij nog wel eens druk over ontwikkelingen & actualiteiten... hier gooi ik dat eruit :)

En ach, er zal vast nog wel van alles bijkomen...

Ik hoop dat jullie net zo veel plezier hebben aan het lezen van mijn blog als ik heb aan het schrijven ervan...

Angelique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten